חיפוש
פעולות
Skip Navigation Linksעמוד הביתאודות איילוןנגישות קבוצת איילון

נגישות קבוצת איילון

איילון פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. איילון פועלת לפי המוגדר בחוק ואף למעלה מכך במטרה לסייע להם לבעלי מוגבלויות לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.

הסדרי נגישות מבנים

איילון מקדמת את נגישות המבנים שבבעלותה או בחזקתה לטובת אנשים בעלי מוגבלויות, כדי להקל על בעלי מוגבלויות בגישה ובקבלת שירות.


סניף רמת גן

  • חניות נכים - נגיש
  • דרכי גישה - נגיש
  • דלת נגישה - נגיש
  • עמדת שרות - נגיש
  • עזרים ללקויי שמיעה - נגיש
  • אמצעי הכוונים לעיוורים - נגיש
  • מעלית - נגיש
  • שרותי נכים - נגיש

סניף חולון

  • חניות נכים - נגיש
  • דרכי גישה - נגיש
  • דלת נגישה - נגיש
  • עמדת שרות - נגיש
  • עזרים ללקויי שמיעה - נגיש
  • אמצעי הכוונים לעיוורים - נגיש
  • מעלית - נגיש
  • שרותי נכים - נגיש, בבניין

סניף חיפה

  • חניות נכים - נגיש
  • דרכי גישה - נגיש, מרחוב בר יהודה
  • דלת נגישה - נגיש
  • עמדת שרות - נגיש
  • עזרים ללקויי שמיעה - נגיש
  • אמצעי הכוונים לעיוורים - לא
  • מעלית - נגיש
  • שרותי נכים - נגיש, בבניין

סניף ירושלים

  • חניות נכים - נגיש
  • דרכי גישה - נגיש
  • דלת נגישה - נגיש
  • עמדת שרות - נגיש
  • עזרים ללקויי שמיעה - נגיש
  • אמצעי הכוונים לעיוורים - לא נגיש 
  • מעלית - נגיש
  • שרותי נכים - נגיש, בבניין

סניף נתניה

  • חניות נכים - נגיש
  • דרכי גישה - נגיש
  • דלת נגישה - נגיש
  • עמדת שרות - נגיש
  • עזרים ללקויי שמיעה - נגיש
  • אמצעי הכוונים לעיוורים - לא נגיש
  • מעלית - נגיש
  • שרותי נכים - נגיש, בבניין


שרות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני בטופס צור קשר , בשליחת פקס למספר 03-7569560 ובכתובת דוא"ל  moked@ayalon-ins.co.il
    יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.


נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת איילון מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.


תו אתר נגיש

תו "אתר נגיש" הינו יוזמה של עמותת "נגישות ישראל" ואיגוד האינטרנט הישראלי. מטרת הצבת התו היא קידום המודעות הציבורית לנגישות לאינטרנט.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו- Internet Explorer.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר או באמצעות פנייה לרכז הנגישות.


פרטי קשר רכז הנגישות באיילון

קבוצת איילון תשמח לקבל פניות מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח. זאת, בימים א-ה, בין השעות 08:00 עד 17:00 את הפעילות בנושאים חשובים אלו בקבוצה מרכז רכז הנגישות שלנו, שפרטיו:

  • שם:  אנדריי גרודנוב
  • טלפון:  1-700-72-72-27
  • פקס - 03-5755564

הערה חשובה - רכז הנגישות אנדריי אינו אמון על טיפול בתביעות בחברה אלא על נושא הנגישות בלבד

אודות אילון ביטוח

למידע נוסף

תנאי השימוש באתר

למידע נוסף

פרטיות ואבטחה

למידע נוסף

תלונות הציבור

למידע נוסף