חיפוש
פעולות

הגשת תביעה בביטוח ועדי בתים

רוצה להגיש תביעה? לנוחיותך הנחיות מפורטות לצורך הגשת תביעה
  • התביעה נבדקת בחברה
    התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה
  • התביעה נבדקת בחברה
    התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה
  • סטטוס תביעה
    סטטוס תביעה סטטוס תביעהסטטוס תביעה סטטוס תביעה
  • הטיפול הסתיים
    הטיפול הסתיים הטיפול הסתיים הטיפול הסתיים


לקוח איילון בביטוח ועדי בתים?

אם  אירע נזק בבניין המשותף: פיצוץ צנרת, קצר חשמלי, הצפה, שקיעות חלקי מבנה, שריפה כתוצאה מקצר חשמלי ועוד, מגיע לך פיצוי מאיתנו, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


לצורך הטיפול במקרי חרום עליך לפנות לאחד מספקי  השירות שלנו:

  • שחר – 5420*
  • שכל – 8888*


איזה טפסים ואישורים עלי לשלוח?

  •  טופס תביעה  חתום
  • טופס הודעת אבדן או נזק
  • אם מדובר בתביעה של צדדים שלישיים (כולל דיירים), יש לצרף:
  • מכתב דרישה מפורט עם נסיבות האירוע ופירוט כל הנזקים שנגרמו
  • אסמכתאות רלוונטיות
  • תמונות צבעוניות של הנזקים
  • אישור אי הגשת התביעה מחברת הביטוח המבטחת את הרכוש הניזוק


בהתאם למקרה שלך, ייתכן ונצטרך ממך מסמכים נוספים ויתכן שנשלח שמאי לצורך הערכת נזקים, בדיקת אחריות המבוטח ומקור הנזק. 



לאן עלי לשלוח את התביעה והאישורים?

ניתן לשלוח באמצעות פקס, דואר, דוא"ל, סוכן הביטוח שלך, ובאתר:
  • צור קשר
  • הדוא"ל שלנו tdira@ayalon-ins.co.il
  • מספר הפקס שלנו 03-7569586
  • כתובת הדואר שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תביעות ביטוח דירה, אבא הלל סילבר 12, רמת גן. ת.ד 10957, מיקוד 5250606.
  • סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי

מיד כשנקבל ממך את המסמכים, מחלקת תביעות ביטוח דירה תבדוק את זכאותך לפיצוי בהתאם לתנאי הביטוח שלך.
 
 

אנחנו כאן בשבילך

למידע נוסף ובירורים, אפשר לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:


איך אעקוב אחרי מצב התביעה שלי?

  • און-ליין באזור האישי שלך, בירור סטטוס תביעה
  • מחלקת תביעות ביטוח דירה בטלפון 6679*.
  • סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי