חיפוש
פעולות

הגשת תביעה בביטוח חיים

רוצה להגיש תביעה? ריכזנו עבורך את כל סוגי התביעות ומה צריך לעשות כדי להגיש תביעה.
  • התביעה נבדקת בחברה
    התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה
  • התביעה נבדקת בחברה
    התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה התביעה נבדקת בחברה
  • סטטוס תביעה
    סטטוס תביעה סטטוס תביעהסטטוס תביעה סטטוס תביעה
  • הטיפול הסתיים
    הטיפול הסתיים הטיפול הסתיים הטיפול הסתיים

לקוח איילון בביטוח חיים הכולל כיסוי מחלות קשות?

אם חלית במחלה קשה, תוכל לבחון זכאות לקבלת פיצוי חד פעמי על פי סכום שנקבע מראש, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.

לשירותך, מדריך להגשת תביעה במקרה של מחלה קשה


איזה טפסים ואישורים עלי לשלוח?

  • טופס הגשת תביעה חתום
  • אישור מרופא משפחה לגבי ההיסטוריה הרפואית
  • אישורים רפואיים כגון: סיכומי אשפוז מבית-החולים, תעודות מחלה, טיפולים רפואיים, תוצאות בדיקות, חוות-דעת רפואיות וכדומה. על האישורים לכלול את מועד גילוי המחלה
  • דו״ח בדיקה היסטופתולוגית

בהתאם למקרה שלך, ייתכן ונצטרך ממך מסמכים נוספים


איך ממלאים את טופס התביעה?

טופס הגשת תביעה בנוי מ-3 חלקים:

  • בחלק א' עליך למלא פרטים אישיים ואת פרטי מקרה הביטוח
  • בחלק ב' על הרופא המטפל למלא את המידע הרפואי על מקרה הביטוח
  • בחלק ג' עליך לחתום על ויתור על סודיות רפואית

בהתאם למקרה שלך, ייתכן ונצטרך ממך מסמכים נוספים



לאן עלי לשלוח את התביעה והאישורים?

ניתן לשלוח באמצעות: פקס, דואר, דוא"ל, סוכן הביטוח שלך ובאתר

  • צור קשר
  • הדוא"ל שלנו bht@ayalon-ins.co.il
  • מספר הפקס שלנו 03-7569566
  • כתובת הדואר שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תשלומי ביטוח, אגף חיסכון לטווח ארוך, אבא הלל סילבר 12, רמת גן מיקוד 5250606
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1700-72-72-77


מיד כשנקבל ממך את המסמכים, מחלקת תביעות תשלומי ביטוח תבדוק את זכאותך לפיצוי בהתאם לתנאי הביטוח. אם תימצא זכאי לפיצוי,נשלח לך מכתב אישור תביעה והתשלום יועבר לך באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך


אנחנו כאן בשבילך

למידע נוסף ובירורים, אפשר לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • צור קשר
  • טלפונים: מוקד שירות לקוחות 1700-72-72-77
  • בדוא"ל: bht@ayalon-ins.co.il
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי  ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1-700-700-649


 

איך אעקוב אחרי מצב התביעה שלי?

  • און-ליין באזור האישי שלך, בירור סטטוס תביעה
  • מוקדי שרות לקוחות 1-700-700-649
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך

במקרה של מות אחד מיקיריך, תוכל לבחון זכאותך לתגמולי ביטוח חיים, בהתאם לתנאי הביטוח בתוכנית על-שם המנוח


הזכאות לתגמולי בטוח – תהיה למי שהורה המבוטח בהודעתו האחרונה לחברת הביטוח ובטרם פטירתו, על-ידי מינוי מוטבים או הגדרה ליורשים חוקיים או על-פי צוואה.

במקרים שבהם לא קיימת הוראת מינוי מוטבים בתוכנית או שהמנוח הגדיר כמוטבים את היורשים החוקיים או על-פי צוואה – המוטבים נדרשים להמציא צו ירושה או צו קיום צוואה על מנת שהזכאים שיקבלו את הכספים יהיו יורשים על פי דין.

משיכת סכומים מתוכנית של מבוטח שנפטר, עם יתרה נמוכה עד 8,000 ₪:

בהתאם לחוזר משרד האוצר, במקרים שבהם לא קיימת הוראת מינוי מוטבים בתוכנית או שהמנוח קבע כמוטבים את היורשים החוקיים או על-פי צוואה , ניתן יהיה לבצע משיכת כספים מבלי שתדרשו להמציא צו ירושה או צו קיום צוואה ובלבד שיתקיימו כל התנאים הבאים:

  • יתרת הכספים בחשבון המבוטח שנפטר או סכום התשלום העומד לזכות מוטביו של מבוטח שנפטר אינם עולים על 8,000 ₪ (הסכום יעודכן מדי שנה ביום 1 בינואר) במועד שבו הוגשה הבקשה למשיכת כספים מהחשבון.
  • עברו לפחות 3 שנים ממועד פטירת המבוטח
  • המבקש למשוך את הכספים חתם על כתב שיפוי שיכלול את הפרטים הבאים:
    • הצהרה כי המבקש למשוך הוא, ככל הידוע לו, יורש לפי דין של המבוטח.
    • הצהרה של המבקש לגבי החלק שלו הוא זכאי מתוך הכספים .
    • חתימה על תצהיר התחייבות לשיפוי החברה אם החברה תחויב לשלם לאחר את הכספים או את חלקם.
  • המבקש למשוך את הכספים הוא בן זוגו, הורהו או ילדו של המבוטח
  • הגוף המוסדי נדרש לבדוק מול הרשם לענייני ירושה לרבות באמצעות אתר האינטרנט שלו , כי לא הוצא צו ירושה או צו קיום צוואה לגבי עזבון המבוטח שנפטר וכי לא הוגשה בקשה להוצאת צו ירושה  או צו קיום צוואה כאמור.
  • לעניין משיכת כספים ממרכיב הפיצויים – בלבד שהתקיימו שני התנאים הבאים:
    • לא חלות לגבי אותם כספים הוראות סעיף 5 לחוק פיתויי-פיטורים, התשכ"ג-1963.
    • התקיימו הוראות הדין לעניין משיכת הכספים.

איזה טפסים ואישורים עלי לשלוח?

  • טופס הגשת תביעה חתום
  • אישור מרופא משפחה לגבי ההיסטוריה הרפואית
  • תעודת פטירה בציון סיבת המוות, ממשרד הפנים.
  • אישור סיבת המוות מגורם מוסמך כמו משטרה, בית חולים, מגן דוד אדום או רופא מטפל
  • אם המבוטח נפטר בבית חולים, יש לצרף מסמך סיכום אשפוז
  • אם המבוטח נפטר כתוצאה מתאונת דרכים , יש לצרף אישור ממוסד ממשלתי כמו משטרת ישראל, המכון לרפואה משפטית או משרד הביטחון, המעיד על נסיבות התאונה
  • צילום תעודות זהות עדכניות של המוטבים בתכנית הביטוח
  • מסמכים הקשורים למוטבים:  
    • אם המוטבים הם היורשים החוקיים - יש לצרף צו ירושה או צו קיום צוואה, בצירוף צילומי תעודות הזהות
    • אם המוטבים הם קטינים - אך אין להם אפוטרופוס "טבעי", יש לצרף צו מבית המשפט הממנה אפוטרופוס לקטינים.
  • אם מדובר בפוליסת מנהלים, יש לצרף את המסמכים הבאים: 
    • אישור המעביד על העברת בעלות למבוטח
    • טופס 161, הודעת מעביד על תשלום מענק פרישה או מוות 
    • תצהיר שאירים חתום על-ידי עורך דין
    • אם כספי הפיצויים משולמים לשאיריו החוקיים של המנוח, יש לצרף תצהיר מעורך דין הכולל את הפרטים הבאים לגבי השאירים: שמות השאירים, קרבה משפחתית לנפטר, תאריכי לידה ומספרי זהות
    • יתרת הסכום תשולם למוטבים שקבע המבוטח
  • אם מדובר בתכנית ביטוח משכנתא המשועבדת לבנק, יש לצרף אישור מקורי מהבנק, המופנה לאיילון חברה לביטוח בע"מ, המפרט את יתרת ההלוואה, נכון למועד הפטירה

בהתאם למקרה שלך, ייתכן ונצטרך ממך מסמכים נוספים.


איך ממלאים את טופס התביעה?

טופס הגשת תביעה בנוי מ-3 חלקים:

  • בחלק א' עליך למלא פרטים אישיים של המבוטח ז"ל
  • בחלק ב' על הרופא שטיפל במבוטח ז"ל למלא את המידע הרפואי על מקרה הביטוח

 

לאן עלי לשלוח את התביעה והאישורים?

ניתן לשלוח באמצעות: פקס, דואר, דוא"ל, סוכן הביטוח שלך ובאתר

  • צור קשר
  • הדוא"ל שלנו bht@ayalon-ins.co.il
  • מספר הפקס שלנו 03-7569566
  • כתובת הדואר שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תשלומי ביטוח, אגף חיסכון לטווח ארוך, אבא הלל סילבר 12, רמת גן מיקוד 5250606
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 11700-72-72-77


מיד כשנקבל ממך את המסמכים, מחלקת תביעות תשלומי ביטוח תבדוק את זכאותך לפיצוי בהתאם לתנאי הביטוח. אם תימצא זכאי לפיצוי,נשלח לך מכתב אישור תביעה והתשלום יועבר לך באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך


אנחנו כאן בשבילך

למידע נוסף ובירורים, אפשר לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • צור קשר
  • טלפונים: מוקד שירות לקוחות 1700-72-72-77
  • בדוא"ל: bht@ayalon-ins.co.il
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1-700-700-649


 

איך אעקוב אחרי מצב התביעה שלי?

  • און-ליין באזור האישי שלך, בירור סטטוס תביעה
  • מוקדי שרות לקוחות 1700-72-72-77
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך

במקרה של מות אחד מיקיריך, תוכל לבחון קבלת פיצוי חד פעמי, בהתאם לתנאי הביטוח של המנוח וכפי שהורה המבוטח לחברת הביטוח טרם מותו.


לשירותך, מדריך להגשת תביעה במקרה של מוות מתאונה.


איזה טפסים ואישורים עלי לשלוח?

  • טופס הגשת תביעה חתום
  • אישור מרופא משפחה לגבי ההיסטוריה הרפואית
  • תעודת פטירה בציון סיבת המוות, ממשרד הפנים.
  • אישור סיבת המוות מגורם מוסמך כמו משטרה, בית חולים, מגן דוד אדום או רופא מטפל
  • אם המבוטח נפטר בבית חולים, יש לצרף מסמך סיכום אשפוז
  • אם המבוטח נפטר כתוצאה מתאונת דרכים , יש לצרף אישור ממוסד ממשלתי כמו משטרת ישראל, המכון לרפואה משפטית או משרד הביטחון, המעיד על נסיבות התאונה
  • צילום תעודות זהות עדכניות של המוטבים בתכנית הביטוח
  • מסמכים הקשורים למוטבים:  
    • אם המוטבים הם היורשים החוקיים יש לצרף צו ירושה או צו קיום צוואה, בצירוף צילומי תעודות הזהות
    • אם המוטבים הם קטינים אך אין להם אפוטרופוס "טבעי", יש לצרף צו מבית המשפט הממנה אפוטרופוס לקטינים.

בהתאם למקרה שלך, ייתכן ונצטרך ממך מסמכים נוספים.


איך ממלאים את טופס התביעה?

טופס הגשת תביעה בנוי מ-3 חלקים:

  • בחלק א' עליך למלא פרטים אישיים של המבוטח ז"ל
  • בחלק ב' על הרופא שטיפל במבוטח ז"ל למלא את המידע הרפואי על מקרה הביטוח

 

לאן עלי לשלוח את התביעה והאישורים?

ניתן לשלוח באמצעות: פקס, דואר, דוא"ל, סוכן הביטוח שלך ובאתר

  • צור קשר
  • הדוא"ל שלנו bht@ayalon-ins.co.il
  • מספר הפקס שלנו 03-7569566
  • כתובת הדואר שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תשלומי ביטוח, אגף חיסכון לטווח ארוך, אבא הלל סילבר 12, רמת גן מיקוד 5250606
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי  ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1700-72-72-77


מיד כשנקבל ממך את המסמכים, מחלקת תביעות תשלומי ביטוח תבדוק את זכאותך לפיצוי בהתאם לתנאי הביטוח. אם תימצא זכאי לפיצוי, נשלח לך מכתב אישור תביעה והתשלום יועבר לך באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך.



אנחנו כאן בשבילך

למידע נוסף ובירורים, אפשר לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • צור קשר
  • טלפונים: מוקד שירות לקוחות 1700-72-72-77
  • בדוא"ל: bht@ayalon-ins.co.il
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי  ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1-700-700-649


 

איך אעקוב אחרי מצב התביעה שלי?

  • און-ליין באזור האישי שלך, בירור סטטוס תביעה
  • מוקדי שרות לקוחות 1700-72-72-77
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך

לקוח איילון בביטוח חיים הכולל כיסוי בגין נכות מוחלטת ותמידית , אם נגרמה לך נכות מוחלטת ותמידית תוכל לבחון קבלת פיצוי חד פעמי על פי סכום שנקבע מראש, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


לשירותך, מדריך להגשת תביעה במקרה של נכות מוחלטת.


איזה טפסים ואישורים עלי לשלוח?

  • טופס הגשת תביעה חתום
  • אישור מרופא משפחה לגבי ההיסטוריה הרפואית
  • אישורים מיום האירוע: דו״ח חדר מיון, סיכום אשפוז מבי״ח, אישור רופא מטפל.
  • אישורים ממוסדות ממשלתיים המעידים על נסיבות התאונה: משטרת ישראל, משרד הביטחון וכדומה.
  • אישורים המעידים על נכות לצמיתות: אישור רופא מומחה, פרוטוקול

בהתאם למקרה שלך, ייתכן ונצטרך ממך מסמכים נוספים.


איך ממלאים את טופס התביעה?

טופס הגשת תביעה בנוי מ-3 חלקים:

  • בחלק א' עליך למלא פרטים אישיים  ואת פרטי מקרה הביטוח
  • בחלק ב' על הרופא המטפל למלא את המידע הרפואי על מקרה הביטוח
  • בחלק ג' עליך לחתום על ויתור על סודיות רפואית


 

לאן עלי לשלוח את התביעה והאישורים?

ניתן לשלוח באמצעות: פקס, דואר, דוא"ל, סוכן הביטוח שלך ובאתר

  • צור קשר
  • הדוא"ל שלנו bht@ayalon-ins.co.il
  • מספר הפקס שלנו 03-7569566
  • כתובת הדואר שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תשלומי ביטוח, אגף חיסכון לטווח ארוך, אבא הלל סילבר 12, רמת גן מיקוד 5250606
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1700-72-72-77


מיד כשנקבל ממך את המסמכים, מחלקת תביעות תשלומי ביטוח תבדוק את זכאותך לפיצוי בהתאם לתנאי הביטוח. אם תימצא זכאי לפיצוי,נשלח לך מכתב אישור תביעה והתשלום יועבר לך באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך


אנחנו כאן בשבילך

למידע נוסף ובירורים, אפשר לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • צור קשר
  • טלפונים: מוקד שירות לקוחות 1700-72-72-77
  • בדוא"ל: bht@ayalon-ins.co.il
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי  ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1-700-700-649


 

איך אעקוב אחרי מצב התביעה שלי?

  • און-ליין באזור האישי שלך, בירור סטטוס תביעה
  • מוקדי שרות לקוחות 1700-72-72-77
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך

לקוח איילון בביטוח חיים הכולל כיסוי בגין נכות מתאונה, אם נגרמה לך נכות כתוצאה מתאונה, תוכל לבחון קבלת פיצוי חד פעמי על פי סכום שנקבע מראש ובאחוזים קבועים מראש, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


לשירותך, מדריך להגשת תביעה במקרה של נכות מתאונה.


איזה טפסים ואישורים עלי לשלוח?

  • טופס הגשת תביעה חתום
  • אישור מרופא משפחה לגבי ההיסטוריה הרפואית
  • אישורים מיום האירוע: דו״ח חדר מיון, סיכום אשפוז מבי״ח, אישור רופא מטפל.
  • אישורים ממוסדות ממשלתיים המעידים על נסיבות התאונה: משטרת ישראל, משרד הביטחון וכדומה.
  • 5.אישורים המעידים על נכות לצמיתות: אישור רופא מומחה, פרוטוקול מלא ומקורי של המוסד לביטוח לאומי (יוחזר בתום הטיפול) וכדומה

בהתאם למקרה שלך, ייתכן ונצטרך ממך מסמכים נוספים


איך ממלאים את טופס התביעה?

טופס הגשת תביעה בנוי מ-3 חלקים:

  • בחלק א' עליך למלא פרטים אישיים  ואת פרטי מקרה הביטוח
  • בחלק ב' על הרופא המטפל למלא את המידע הרפואי על מקרה הביטוח
  • בחלק ג' עליך לחתום על ויתור על סודיות רפואית


 

לאן עלי לשלוח את התביעה והאישורים?

ניתן לשלוח באמצעות: פקס, דואר, דוא"ל, סוכן הביטוח שלך ובאתר

  • צור קשר <לינק>
  • הדוא"ל שלנו bht@ayalon-ins.co.il
  • מספר הפקס שלנו 03-7569566
  • כתובת הדואר שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תשלומי ביטוח, אגף חיסכון לטווח ארוך, אבא הלל סילבר 12, רמת גן מיקוד 5250606
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1700-72-72-77


מיד כשנקבל ממך את המסמכים, מחלקת תביעות תשלומי ביטוח תבדוק את זכאותך לפיצוי בהתאם לתנאי הביטוח. אם תימצא זכאי לפיצוי,נשלח לך מכתב אישור תביעה והתשלום יועבר לך באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך


אנחנו כאן בשבילך

למידע נוסף ובירורים, אפשר לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • צור קשר
  • טלפונים: מוקד שירות לקוחות 1700-72-72-77
  • בדוא"ל: bht@ayalon-ins.co.il
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1-700-700-649


 

איך אעקוב אחרי מצב התביעה שלי?

  • און-ליין באזור האישי שלך, בירור סטטוס תביעה
  • מוקדי שרות לקוחות 1700-72-72-77
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך

לקוח איילון בביטוח חיים הכולל כיסוי בגין אובדן כושר עבודה, אם נפגעת ואיבדת את כושר העבודה שלך, תוכל לבחון קבלת פיצוי חודשי עד לחזרתך למעגל העבודה, בהתאם לתנאי הביטוח שלך.


לשירותך, מדריך להגשת תביעה במקרה של אובדן כושר עבודה.



איזה טפסים ואישורים עלי לשלוח?

  • טופס הגשת תביעה חתום
  • צילום תעודת זהות כולל הספח
  • אישור מרופא משפחה לגבי ההיסטוריה הרפואית
  • אישורים רפואיים כמו סיכומי מחלה מבית החולים, אישור מרופא על חופשת מחלה
  • אישור החלטת המוסד לביטוח לאומי, כולל פרוטוקול מלא ומקורי.
  • הצהרה בדבר הכנסות נוספות עבור המוסד לביטוח לאומי
  • אישורים ממוסדות ממשלתיים כמו משטרת ישראל ומשרד הביטחון, המעידים על נסיבות האירוע, אם יש כאלו
  • אישור פקיד שומה לניכוי מס במקור
  • צילום המחאה מבוטלת או אישור סניף בנק על ניהול חשבון
  • אישור על תשלום בהעברה בנקאית
  • אישורים על הכנסה ותקופת עבודה
  • אם אתה עצמאי, עליך להגיש את המסמכים הבאים:  
    • אישור רואה חשבון על הכנסה שנתית אחרונה, לפני התרחשות מקרה הביטוח
    • אישור רואה חשבון על אי קבלת שכר בגין עבודה בתקופת מקרה הביטוח
  • אם אתה שכיר, עליך להגיש את המסמכים הבאים: :  
    • 12 תלושי שכר אחרונים לפני התרחשות מקרה הביטוח
    • אישור מעביד על מועד הפסקת העבודה, בציון גובה השכר המשולם בתקופת אי הכושר, או אישור על אי תשלום שכר בתקופת אי הכושר. אם חזרת לעבודה חלקית, יצוין באישור שיעור החלקיות ותקופתהבהתאם למקרה שלך,

ייתכן ונצטרך ממך מסמכים נוספים.


איך ממלאים את טופס התביעה?

טופס הגשת תביעה בנוי מ-3 חלקים:

  • בחלק א' עליך למלא פרטים אישיים ואת פרטי מקרה הביטוח
  • בחלק ב' על הרופא המטפל למלא את המידע הרפואי על מקרה הביטוח
  • חלק ג' עליך לחתום על ויתור על סודיות רפואית


 

לאן עלי לשלוח את התביעה והאישורים?

ניתן לשלוח באמצעות: פקס, דואר, דוא"ל, סוכן הביטוח שלך ובאתר

  • צור קשר
  • הדוא"ל שלנוbht@ayalon-ins.co.il
  • מספר הפקס שלנו 03-7569566
  • כתובת הדואר שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תשלומי ביטוח, אגף חיסכון לטווח ארוך, אבא הלל סילבר 12, רמת גן מיקוד 5250606
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1700-72-72-77


מיד כשנקבל ממך את המסמכים, מחלקת תביעות תשלומי ביטוח תבדוק את זכאותך לפיצוי בהתאם לתנאי הביטוח. אם תימצא זכאי לפיצוי,נשלח לך מכתב אישור תביעה והתשלום יועבר לך באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק שלך.

אנחנו כאן בשבילך

למידע נוסף ובירורים, אפשר לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • צור קשר
  • טלפונים: מוקד שירות לקוחות 1700-72-72-77
  • בדוא"ל: bht@ayalon-ins.co.il
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי ובהסכם תוכנית הביטוח שלך, כמו כן תוכל להיעזר במוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 1-700-700-649

     

איך אעקוב אחרי מצב התביעה שלי?

  • און-ליין באזור האישי שלך, בירור סטטוס תביעה
  • מוקדי שרות לקוחות  1700-72-72-77
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך

ערעור על החלטת החברה בגין תביעה שהוגשה לחברתנו

במידה והגשת תביעה לחברתנו ותביעתך נדחתה ו/או שולמה באופן חלקי, עומדת לך הזכות להגיש ערעור על החלטת החברה, בדרכים המפורטות להלן :


פניה ישירה לצוות תשלומי ביטוח חיים באמצעות:

  • מייל יעודי : bht@ayalon-ins.co.il
  • פקס יעודי : 03-7569566
  • מוקד טלפוני שמספרו : 1-700-700-649
  • דואר ישראל לכתובת : אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957


 

פניה לממונה על פניות הציבור בחברתנו, באמצעות:

 

או באמצעות אחת מהאפשרויות הבאות:

  • ממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר
  • ערכאות משפטיות



אנו מאחלים לך בריאות טובה,

כללים לישוב תביעות

מבוטח/ת יקר/ה,
מסמכים אלה יסייעו לך בהבנת הליך בירור וישוב תביעה וכוללת את המסמכים הבאים:
1. מערכת כללים לבירור וישוב תביעות
2. מסמך הליך בירור וישוב התביעה