חיפוש
פעולות

עליך לשלוח אלינו:

  1. טופס הודעה על הפסקת עבודה
  2. טופס 161: הודעת מעביד על סיום עבודה, אותו תקבל מהמעסיק שלך, או אישור פקיד שומה
  3. עליך לוודא שהמעסיק שלך מעביר אלינו טופס סיום עבודה  וטופס העברת בעלות  להעברת הביטוח על שמך
  4. הנחיות להמשך הביטוח לאחר עזיבת עבודה:
    • ריסק זמני: לשמור על הכיסוי הביטוחי ללא מרכיב החיסכון
    • סילוק: הפסקת התשלומים והכיסוי הביטוחי, תוך השארת כספי החיסכון
    • קבלת בעלות – אם התחלת עבודה חדשה, על המעסיק שלך לחתום על טופס קבלת בעלות  להעברת הביטוח על שמו

כדאי לבדוק מול מוקד שירות הלקוחות שלנו באמצעות צור קשר או בטלפון  1-700-72-72-77, אם החיוב האחרון חזר, ואם כן נציג השירות ינחה אותך כיצד לשלם את החוב ולחדש את הוראת הקבע.

באזור האישי שלך  אפשר לראות מצב הפקדות , כיסויים ביטוחיים, כמה כסף חסכת עד כה ועוד...

אם אתה רוצה לבצע שינויים כמו עדכון כתובת או הוספת כיסויים בתנאי הביטוח, עליך להעביר מסמכי בקשה לשינוי חתומים בצירוף צילום ת.ז לפקס 03-7569566 או למייל bht@ayalon-ins.co.il.  

עליך יש להעביר טופס בקשה לעדכון  חתום על ידי המעסיק המציין את השכר החדש.
אפשר להגדיל כיסוי ביטוחי ללא הצהרת בריאות שנה בגובה 10% בשנה. מעל תקרה זו, עליך להעביר הצהרת בריאות <לינק> עדכנית, מלאה וחתומה.


מעוניין לקבל הצעה לביטוח?

מעוניין לקבל הצעה לביטוח?
שם מלא
דוא"ל
Phone Pref
מספר נייד
Subject
תוכן הפניה
באנר שיווקי ביטוח משכנתא


רוצה לחסוך כסף בביטוח המשכנתא?
תכנית אטרקטיבית בביטוח חיים ולמבנה הדירה