חיפוש
פעולות
Skip Navigation Linksעמוד הביתשרותים ופעולותמרכז שרות לקוחותשאלות נפוצות

שאלות נפוצות

כאן תוכל למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר בנושאים שונים שנשאלו על ידי לקוחות איילון

בחר נושא:

אם כתוצאה מהנפילה נגרם נזק לרכוש או לגוף של צד שלישי, והמקרה נגרם בגין רשלנות של ועד הבית, הביטוח יכסה את האירוע.

ביטוח דירקטורים ונושאי משרה מיועד לחברות פרטיות, ציבוריות, חברות לתועלת הציבור, עמותות, מושבים, ורשויות מקומיות ונותן כיסוי לאחריותם הניהולית והפיקוחית של הדירקטורים ונושאי המשרה.

אין צורך בסיסמה בכניסה לאיזור האישי. כל מה שצריך הוא להיכנס לאיזור האישי עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

ניתן לערוך ביטוח נושאי משרה ודירקטורים במידה והדבר אינו נוגד את תקנון התאגיד וכן בשל:

  1. הפרת חובת זהירות כלפי החברה או כלפי אחר
  2. הפרת חובת אמונים כלפי החברה, ובלבד שנושא המשרה פעל בתום לב והיה לו יסוד סביר להניח שהפעולה לא תפגע בטובת החברה

תוכל לבדוק אם חסרים מסמכים בכל זמן, און-ליין האישי שלך בירור סטטוס תביעה , אם חסרים מסמכים תוכל לשלוח אותם דרך האזור האישי.
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001 (שלוחה מספר 1) או לסוכן הביטוח האישי שלך.

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לשבר זכוכית, כיורים ומראות. אם רכשת את הכיסוי, עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול

ביטוח אחריות מקצועית מתייחס להחלטות סבירות אותן מקבל המבוטח, כשההחלטות נבחנות בהתאם להכשרתו המקצועית.

ביטוח אחריות דירקטורים ונושאי משרה מתייחס לאחריות ניהולית ואינו מתייחסת למקצוע או הכשרה מקצועית ספציפית.

באזור האישי שלך תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

במקרה של בית משותף, ישנן סוגיות שונות הקשורות לאופן קבלת ההחלטות, תחומי האחריות והניהול של ועד הבית .הרחבה לביטוח חבות אישית מכסה את האחריות האישית של חברי ועד הבית שהוסמכו כחוק, כלפי צד שלישי בגין האירועים המבוטחים בתכנית.
הכיסוי כולל תביעות שתוגשנה נגד חברי ועד הבית עקב מעשה או מחדל המהווים הפרת חובה, טעות, השמטה, הצהרה מטעה, רשלנות או הזנחה, שנעשו תוך כדי ועקב עיסוקם כחברי ועד הבית.

בעת רכישת ביטוח תאונות אישיות עליך למלא הצהרת בריאות מקוצרת שכוללת שלוש שאלות בלבד. אם תהיה מעוניין ברכישת כיסוי לפיצוי שבועי, תתבקש לענות על שאלה אחת נוספת.

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים את ביטוח הבריאות לך ולבני משפחתך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן ביטוח באיילון, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח שעובדים עם איילון  או למרכז שירות הלקוחות שלנו דרך צור קשר באתר או בטלפון 1-800-35-2001 ואנחנו נדאג שסוכן הביטוח יצור עמך קשר בימים הקרובים.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות תוך עד 30 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך.  כמו כן ,ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

אם תהיה זכאי לפיצוי כספי מאיתנו, תוכל לקבל אותו באמצעות העברה בנקאית ישירות לחשבונך או באמצעות המחאה.

תוכל לבדוק את מצב התביעה שלך בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך בירור סטטוס תביעה .
תוכל גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

רצוי להקדים ולרכוש את הביטוח מיום הקמת החברה לשם קבלת כיסוי ביטוחי מקיף ורצף ביטוחי.

אם דירתך ניזוקה בגין מקרה של מים וצנרת תוכל לקבל מאיתנו את הפיצוי המגיע לך במהירות האפשרית., בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך

במקרה של בית משותף, ישנן סוגיות שונות הקשורות לאופן קבלת ההחלטות, תחומי האחריות והניהול של ועד הבית .הרחבה לביטוח חבות אישית מכסה את האחריות האישית של חברי ועד הבית שהוסמכו כחוק , כלפי צד שלישי בגין האירועים המבוטחים בתכנית.
הכיסוי כולל תביעות שתוגשנה נגד חברי ועד הבית עקב מעשה או מחדל המהווים הפרת חובה, טעות, השמטה, הצהרה מטעה, רשלנות או הזנחה, שנעשו תוך כדי ועקב עיסוקם כחברי ועד הבית.

עליך למלא את טופס הסודיות  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

תוכל להוריד את הדוחות הרבעוניים והשנתיים שלך בקלות באזור האישי.

פשוט מאוד. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים עבורך ביטוח תאונות אישיות לך ולבני משפחתך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן ביטוח, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון או לשירות הלקוחות שלנו בצור קשר באתר או בטלפון 1-800-35-2001 ואנחנו נדאג שסוכן ביטוח יצור עמך קשר בימים הקרובים.

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי לנזקי צנרת.
אם רכשת את הכיסוי באמצעות ספק שירות מטעם החברה, עליך לבדוק מי ספק השירות:

  1. ספק השירות "שחר": עליך לפנות ישירות אל ספק השירות, מס טלפון 1-700-700-420
  2. ספק השירות "שכל": עליך לפנות ישירות אל ספק השירות, מס טלפון 8888*
  3. כיסוי לשרברב פרטי: עליך ליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול ובדיקת הזכאות

אם רכשת את הכיסוי באמצעות "כל שרברב" - עליך להוריד טופס תביעה למלא את הטופס וליצור קשר עם מרכז שירות לקוחות איילון 6679* להמשך טיפול.

בשל הסיכונים המקצועיים המתמשכים, אתה עלול להיתבע בעתיד בשל פרויקטים שביצעת בעבר. כדאי להמשיך להיות מבוטחים גם אחרי הפסקת הפעילות בתחום בשל פרישה לגמלאות או מכל סיבה אחרת. ביטוח Run-Off הינו ביטוח המיועד לכיסוי הפעילות שלך, עד ליום הפרישה.
ניתן לרכוש את הביטוח לתקופה של שנה, שלוש שנים או שבע שנים לאחר סיום הפעילות.
במידה והנך לקראת פרישה או סגירת עסקיך, כדאי שתבדוק את האפשרות להמשך הכיסוי הביטוחי במתכונת Run-Off.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי <לינק>.
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

הפרמיה לפוליסת ביטוח חיים, כוללת מספר רכיבים, בהתאם לתוכנית שפתחת.
מתוך מהפרמיה החודשית מנוכים עלות ביטוחים ודמי ניהול. יתרת הפרמיה בתוספת תוצאות מדד ההשקעות נצברים בחיסכון.

עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך לבדיקת הסכום לתשלום. אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך, תוכל להיכנס לאזור האישי שלך ולראות מי הסוכן ואיך ליצור איתו קשר.  אפשר גם לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.

אנשים רבים מגיעים לבניין משותף: אורחים, דיירים, שכנים, עוברי אורח ועוד. ביטוח אחריות צד שלישי מכסה את ועד הבית והדיירים מפני נזקים לגוף או רכוש שנגרמו למי שמגיע לבניין, בשל רשלנות או מחדל של ועד הבית או של הדיירים.

לא, הביטוח אינו כולל עובדים שכירים של ועד הבית, אותם יש לבטח בביטוח ייעודי, לביטוח חבות מעבידים לחץ כאן

יש כמה דרכים לבדוק זאת:

  • און-ליין באזור האישי שלך, בירור סטטוס תביעה
  • מוקד בריאות בטלפון 1-800-35-20-01
  • סוכן הביטוח שלך - פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי

לאזור האישי ניתן להיכנס על ידי תהליך הזדהות הכולל מספר תעודת זהות ומספר טלפון נייד. אם לא הצלחת, תוכל לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר , או בטלפון 1-800-35-20-01.

לכל בעל עסק ועצמאי יש את הצרכים המיוחדים לביטוח חבויות ואחריות. סוכן הביטוח שלך באיילון יתאים עבורך את ביטוח חבויות ואחריות הנכון לך. אם אין לך סוכן ביטוח, ניתן לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון  או למלא את פרטיך בטופס צור קשר

עליך ליצור קשר עם אגף שיווק ומכירות באיילון בטלפון 072-2229853

אין צורך בסיסמה בכניסה לאיזור האישי. כל מה שצריך הוא להיכנס לאיזור האישי  עם מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון שלך, ולקבל בהודעת טקסט לטלפון הנייד שלך סיסמא חד-פעמית. אחרי הקלדת הסיסמה תוכל לצפות במידע האישי.

אין צורך להודיע מראש. לאחר קביעת התור ניתן לפנות אלינו לבדיקת זכאות להחזר בצור קשר  או בטלפון 1-800-35-20-01.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלה מקורית. כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957. 
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.



תוכל להוריד את הדוחות הרבעוניים והשנתיים שלך בקלות באזור האישי


 

לקבלת הצעת מחיר לביטוח חובה חדש עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך. 
אם אינך יודע מי סוכן הביטוח שלך תוכל לבדוק את זה בכניסה לאזור האישי.

אם דירתך ניזוקה, ונגרם נזק או אובדן לדברי ערך שהיו בדירה או מחוצה לה, תוכל לקבל מאיתנו את הפיצוי המגיע לך במהירות האפשרית., בהתאם להנחיות הגשת תביעה בביטוח דירה ובהתאם לתנאי הביטוח שלך

ניתן להפריד בין שני הביטוחים וניתן לבטח את שניהם יחדיו, כאשר אנו ממליצים לבטח את שניהם יחד על מנת שיהיה לך מענה כולל למבנה ולתכולת הדירה.

תוכל להיכנס לאיזור האישי  ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי

לא ניתן להוסיף או לשנות כיסויים בביטוח קיים.

ביטוח צד שלישי הידוע גם כביטוח "אחריות כלפי הציבור" ו "ביטוח צד ג'", הינו ביטוח המכסה את ועד הבית והדיירים מפני נזקים הנגרמים לגוף או רכוש של אחרים, שהינם צד שלישי, בשל רשלנות או מחדל של ועד הבית או הדיירים.

במידה וברצונך להוסיף כיסויים נוספים, עליך לפנות לסוכן הביטוח שלך.
באזור האישי שלך תוכל למצוא את פרטי סוכן הביטוח שלך.

חשוב לצלם את האירוע ולרשום את פרטי הנהג האחר: שמו המלא, מספר תעודת זהות, כתובת פרטית, מספר רכב, מספרי טלפון, חברת ביטוח וסוכן ביטוח.
מסור לנהג האחר את פרטייך האישיים, פרטי הרכב ופרטי תכנית הביטוח לרכב.

לא. ביטוח משכנתא מכסה רק נזקים למבנה הדירה המבוטחת, על פי תנאי הביטוח. אפשר לרכוש ביטוח תכולת דירה בנפרד.
לפרטים נוספים בנושא וקבלת הצעת מחיר לביטוח תכולת דירה אתה מוזמן ליצור אתנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר

אישור קיום ביטוח הוא דרישה בחוזה של מזמין עבודה, כי לספק יהיה ביטוח אחריות מקצועית.
על האישור מורשית לחתום חברת הביטוח בלבד והוא מהווה אסמכתא לקיום כיסוי ביטוחי.

תיירים - מגיל 3 חודשים ועד גיל 65

עובדים זרים - מגיל 18 ועד גיל 65

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך ולבחור סוכן ביטוח חדש. כמו כן, אתה מוזמן לפנות לנציגי השירות של איילון באמצעות טופס צור קשר  או להתקשר למוקד שירות הלקוחות שלנו


לא, תוכל לשלוח את כל המסמכים בדואר לכתובת שלנו: איילון חברה לביטוח, מחלקת תביעות אבא הלל סילבר 12, רמת גן, מיקוד 5250606 ת.ד 1095. תוכל גם לפנות לאחד ממוקדי השרות שלנו לבדיקה אלו מסמכים עליך להגיש

את טפסי ההצטרפות עלייך למסור לסוכן הביטוח שלך, לבקרה והעברה לחברה.
פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי. אם אין לך סוכן ביטוח תוכל לפנות לאחד מסוכני הביטוח של איילון
ניתן לשלוח את הטפסים ישירות לחברה בדוא"ל לכתובת: bht@Ayalon-ins.co.il או לפקס: 03-7569566

עליך למלא את טופס פתיחת כספת ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל נותני השירות הקרובים אליך.

שירות הזמנת רופא הביתה ניתן לעובדים זרים ותיירים 24 שעות ביממה, ללא עלות.
להזמנה עליך לפנות לספק השירות ביקורופא בטלפון 6101*.
בעת הפניה לביקורופא יש להזדהות באמצעות מס חבר בכללית הרשום על גבי הכרטיס המגנטי, כולל ספרת הביקורת.
לתשומת ליבך, הביטוח מכסה הזמנת רופא לביקור בית, אך אינו מכסה ביקור במרפאות ביקורופא.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת כיסוי לנהג חדש.
תוכל לפנות גם לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לסוכן הביטוח האישי שלך.

תקופה המתנה היא התקופה מהיום בו קרה מקרה הביטוח ועד לזכאות לקבל תשלום.
בביטוח אובדן כושר עבודה, תקופת ההמתנה היא שלושה חודשים ראשונים לאובדן כושר העבודה, כאשר קיימת אפשרות לרכוש ביטול חלקי של תקופת ההמתנה.

פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים באזור האישי
אם אין לך סוכן, בעמוד הראשי של אתר הבית של איילון תוכל למצוא את כל סוכני הביטוח הקרובים אליך.

בכניסה לאזור האישי שלך תוכל לעדכן את פרטיך

ערך פדיון - סכום החיסכון שהצטבר בפוליסת ביטוח חיים הכוללת חיסכון.
זה הסכום ברוטו שתוכל לקבל אם תמשוך את החיסכון לפני תום תקופת הביטוח המוגדרת בפוליסה, בכפוף לניכוי מס בהתאם לתקנות מס ההכנסה.
בפוליסת פרט – במשיכה ינוכה מס רווחי הון. בפוליסת מנהלים ותגמולים לעצמאי – המשיכה כפופה לכללי המיסוי בתקנות קופות גמל

ערך סילוק - גובה הזכאות לכיסוי ביטוחי מופחת שצברת בפוליסת ביטוח חיים, לאחר הקטנה או הפסקת תשלום הפרמיה. סכום זה יעמוד לזכותך כחסכון בתום תקופת הביטוח, ולזכות המוטבים במקרה פטירה חו"ח לפני תום תקופת הביטוח.

בכניסה לאיזור האישי שלך תוכל לעדכן את פרטיך.

באזור האישי תוכל לעקוב אחר מצב התביעה שלך ולבדוק האם הטפסים ששלחת הגיעו אלינו.

כיסוי זה נרכש בנפרד עבור ביטוח מבנה ועבור ביטוח תכולת הדירה, ולאור הסיכויים לרעידת אדמה, כדאי שלא לוותר עליו.
אם ויתרת על כיסוי זה, תידרש לחתום על טופס ויתור.
אם לקחת משכנתא, הבנק מחייב אותך לבטח את המבנה כנגד סיכון זה.

מוטב בביטוח חיים הינו מי שיקבל את הכיסוי הביטוחי במקרה של מוות, חלילה.
בתכניות ביטוח חיים אתה יכול לבחור כל מוטב ולא רק יורשים חוקיים

ביטוח אחריות כלפי צד ג' הוא ביטוח עסק המעניק כיסוי מפני נזקים לגוף או לרכוש של צד שלישי, שקרו בעקבות תאונה שהתרחשה באחריותו של המבוטח.

באזור האישי שלך תוכל לעקוב אחר מצב התביעות שלך בכל זמן ומכל מקום.

אם רכשת מחשב חדש או שבוצע שינוי כלשהוא במחשב שלך ואתה מעוניין בהתקנה חוזרת עליך לפנות למרכז התמיכה בטלפון 072-2229200

התאריך הרטרואקטיבי הינו תאריך שתביעות המוגשות בגין מקרי ביטוח שהתרחשו לפניו, לא תהיינה מכוסות על פי תנאי הביטוח. לדוגמה, אם התאריך הרטרואקטיבי הוא ינואר 2015, ומגישים נגדך תביעה בגין מקרה שקרה בשנת 2014 או לפני, ביטוח האחריות המקצועית שלך לא יכסה את המקרה.

ביטוח תושבי חוץ פועל באמצעות שירותי הבריאות של קופת החולים כללית. כדי לזמן תור עליך לפנות למוקד השירות של קופת חולים כללית 2700*.
לצורך קבלת שירות יש להזדהות באמצעות תעודה מזהה והכרטיס המגנטי שנשלח אליך.

תכנית ביטוח אחריות כלפי צד ג' של איילון היא תכנית ביטוח המיועדת לעצמאים, בעלי עסקים, ובעלי מפעלים, ומגנה מפני אחריות העסק כלפי מקרי ביטוח הנגרמים לצד שלישי.

תוכל להיכנס לאזור האישי באתר ולצפות בפרטי סוכן הביטוח שלך.
תוכל גם לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו באמצעות טופס צור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.

סכום ביטוח מבנה דירה למשכנתא נקבע על בסיס ערך כינון שמשמעו, עלות בניית הנכס כולל: מרפסות, חלקים קבועים של הדירה וכאלו המחוברים לדירה בדרך קבע כגון: פרקטים, כלים סניטריים וכו'. לפרטים נוספים בנושא וקבלת הצעת מחיר לביטוח דירה אתה מוזמן ליצור אתנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר.

עליך לשלוח אלינו בדואר רשום טופס תביעה  וקבלות מקוריות.
כתובתנו: בית איילון רח' אבא הילל סילבר 12 רמת גן מיקוד 5250606 ת.ד 10957
לבדיקת זכאות להחזר ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בצור קשר או בטלפון 1-800-35-20-01.
כמו כן, תוכל לעקוב אחר סטטוס התביעה באתר שלנו באיזור האישי בצורה קלה ונוחה.

בעמוד זה תוכל לקבל את רשימת מוסכי ההסדר שלנו ולבחור את המוסך הקרוב אליך

לא. ביטוח אחריות מקצועית נועד לכסות את אחריותו המקצועית של המבוטח ולכן עליו להיות בעל הסמכה רשמית.

עליך לבדוק באזור האישי שלך האם רכשת סעיף כיסויי שמשות.
אם כן, תוכל לראות באותו מקום מי הספק הרשום ולפנות עליו להמשך טיפול.

עליך לפנות למרפאות כללית "סמייל" לקבלת טפול חירום בשיניים.

עליך להיכנס לאזור האישי שלך ולבדוק בביטוח הדירה האם רכשת כיסוי למבנה או לתכולה והאם קיים סעיף רעידת אדמה למבנה ו/או לתכולה.

אנחנו מתחייבים לטפל בתביעות של ביטוחי "חבר" תוך 14 ימי עסקים מהיום בו קיבלנו את האישור הנדרש האחרון. אפשר לבדוק את סטטוס התביעה בכל זמן, און-ליין באזור האישי שלך, לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1-800-35-2001, או לפנות לסוכן הביטוח האישי שלך.

בהתאם לעיקרון האחריות השילוחית, מעשי רשלנות מקצועיים נזקפים לא רק לחובת בעל המקצוע, אלא גם לחובת המעסיק או הארגון השולחים אותו. העובדה כי למעסיק אין נגיעה מקצועית לשיקול הדעת ולהחלטות של העובד, אינה פוטרת אותו מחבות מקצועית על פי חוק. לכן, אם אתה מעסיק, כדאי לך לוודא שיש לך ביטוח אחריות מקצועית.

עליך למלא טופס מורשה חיתום  ולשלוח אותו לדוא"ל  pniot-soc@ayalon-ins.co.il

באפשרותך לשלוח אלינו מסמכים באמצעות טופס צור קשר  או לכתובת דוא"ל או פקס כפי שמופיעות בעמוד השירותים והפעולות לפי תחום הביטוח המתאים.

תוכל להיכנס לאיזור האישי  ולהוריד את הסכם הביטוח. ניתן גם לקבל את ההסכם מסוכן הביטוח שלך. פרטי הסוכן האישי שלך מופיעים גם הם באזור האישי.

מעוניין לקבל הצעה לביטוח?

מעוניין לקבל הצעה לביטוח?
שם מלא
דוא"ל
Phone Pref
מספר נייד
Subject
תוכן הפניה
כניסה לאזור האישי
כניסה לאזור האישי
כל המידע במקום אחד

מאמרים מקצועיים

למידע נוסף

לרשימת מוקדי השרות

למידע נוסף